
آخر ذی الحجه که میشد دهنشو اب میکشید و لباس عزا میپوشید ومی آمد تو حسینیه محل ، علم کش هیئت بود چون خیلی ماشاالله قدرتمند بود علمم که بزرگ بود.هیئتی که 5هزارتا سینه زن داشت خلاصه کم کم کار به جایی رسید که رسید به 100 نفر سینه زن ، مردم دیگه نیومدن .هیئت امناء هیئت دور هم نشستن که چرا هیئت کسی نمیاد. گفتن از مردم میپرسیم رفتن از مردم پرسیدن آقا تو چرا نمیایی؟گفت این قاسم جیگرکی علامت کش هیئتتونه ،خب وقتی یه هیئت راه میافته اولین کسی که مردم میبیننش کیه؟ علامت و علامت...
ادامه مطلب