
با سلام مرحوم حاج اسماعیل دولابے مےفرمود: xa0هر وقٺ ڪسے شما را اذیٺ ڪرد و یا از ڪسے ناراحٺ شدید ، نمےخواهد بہ ڪسے بگویید. xa0بلڪہ استغفار ڪنید ، هم براے خودتان ، هم براے ڪسے ڪہ شما را اذیٺ ڪرده اسٺ. بگو بیچاره ڪار بدے ڪرده اسٺ ، اگر فھم داشت نمےڪرد xa0وقتے استغفار مےڪنے ، اگر قلبٺ حاضر نیسٺ استغفار ڪند با زبان استغفار ڪن ، آن وقت یڪدفعہ دلٺ نرم مےشود xa0اگر دو سہ مرتبہ این کار را ڪردے ، دیگر غم نمےتواند شما را بگیرد . چون راهش را بلد هستے xa0استغفار "امان گاه" انسان اسٺ ، یعنے پناهگاه ، وقتے گفت...
ادامه مطلب