زندگی مثل یک جاده بلند وطولانی است
بخشهایی از جاده زندگی پر است از فرازونشیب.
یادم باشد که در پس هر فرازی ،فرودی هست ودر ادامه هر فرودی یک فراز .
خود را آماده نگاه دارم.بخش هایی از جاده زندگی ،جذاب ودلفریب.یادم باشد...
جاده ها برای گذراندن نه قرار .
بخش هایی از جاده های زندگی خشن است وترسناک ،یادم باشد تر به خود راه ندهم و
باشهامت پیش برویم چرا که خدای من نگران ونگهبان من است.
بخش هایی از زندگی از جایی که ایستاده ای انتهایش نامعلوم است .یادم باشد تردید نکنم وبه پیش روم.
بخش هایی از جاده زندگی سرداست وبرفی .
یادم باشد گرمای دوستان خوب همراه مناسبی برای سفر زندگی .
بخش هایی از جاده زندگی پر پیچوخم اند،یادم باشد پیچ وخم لازمه راه هست بدون آن زندگی یکنواخت است وکسل کننده.
بخش هایی از جاده زندگی حاشیه هایی جالبی دارند یادم باشد،برای لحظاتی ایستادن ،لذت بردن ونفس زدن تازه
کردننفس خوب است اما باید نگاهم رادوباره به جاده بدوزیم.
گاهی جاده ها ،طولانی به نظر می رسند ،ره توشه یادم نرود صبر......... اندکی امید.......وبه قدار کافی ایمان!
در زندگی جاده هایی وجود دارد که به جای مشخصی ختم نمی شوند.
یادم باشد گرفتار وسوسه نشوم ومقصد اصلی ام رافراموش نکنم واگر اشتباه رفتم راه بازگشت همواره باز است!
برخی جاده ها تاریکند .یادم باشد گگاهی به اسمان نگاه کنم .جایی که ستاره ها هدایتم میکنند وفراموش نکنم مهربانترین ،هدایت گرانی رااز پیشخود فرستاده است تا انسان ها بی کس وبی نشان نمانند.
یادم باشد ،هرگامی که به سوی او بر می داریم او پیشاپیش ده گام برداشته است!او مشتاق دیدار ماست.
برچسب ها : زندگی, جاده, حوزه ابهر
حوزه علمیه ابهر...ما را در سایت حوزه علمیه ابهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133